Montag, 17. Dezember 2018

Przyjaźń Gerdy i Kaja



TYTUŁ: Królowa Śniegu
TEKST: na motywach baśni H.CH. Andersena
ILUSTRACJE: Manuela Adreani
LICZBA STRON: 79
OPRAWA: twarda
FORMAT: 25,5 × 34 cm
WIEK: 6+
WYDAWNICTWO: Olesiejuk



Bez względu na wiek dziecka, uważam, że baśnie Andersena są zawsze dobrym prezentem. Ponieważ na rynku wydawniczym jest ogromny wybór różnych wydań baśni, zawsze staram się znaleźć coś oryginalnego. Z Królową Śniegu udało mi się to w zeszłym roku. Dotarłam do tej pięknej książki i od razu ją zamówiłam przez Internet. Kiedy do mnie dotarła zaniemówiłam z wrażenia.....okazała się bardzo duża. Książka jest ogromnych rozmiarów i przez to jeszcze piękniejsza. Cudowne ilustracje rozbudzają wyobraźnię dzieci, które podczas słuchania odpływają gdzieś w daleki, mroźny świat. Książka idealnie sprawdziła się jako prezent pod choinką i jest co roku z radością u nas czytana. 


Za co kochamy baśń o Królowej Lodu:
Za jej tajemniczość
Za emocje, które wywołuje
Za smutno-piękną historię o przyjaźni
Za pobudzanie wyobraźni
Za piękne ilustracje 
Za niepowtarzalne wydanie książki


Film o pięknej książce:


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen