Dienstag, 12. Juni 2018

Ja i moja siostra Klara



TYTUŁ: Ja i moja siostra Klara,
                Sto pociech z Klarą
               Ja, Klara i zwierzęta
TEKST: Dimiter Inkiow
TŁUMACZENIE: Monika Perzyna
ILUSTRACJE: Justyna Mahboob
LICZBA STRON: 130 - 140
OPRAWA: twarda
FORMAT: 19,5 × 24 cm
WIEK: 4+
WYDAWNICTWO: Tatarak
ROK WYDANIA: 2014 (wydanie czwarte)




Moja córka Klara i jej dwaj bracia uwielbiają książeczki o rezolutnym rodzeństwie. Przynoszą one nam przy każdym czytaniu mnóstwo śmiechu, bo Ja i jego siostra Klara mają szalone pomysły. Książki te są pokaźnych rozmiarów i zawierają dużo treści. Jednak po przeczytaniu jednej z nich oczywistym było, że chcemy mieć wszystkie trzy. Ostatecznie zaopatrzyłam dzieci w audiobooka pierwszej części, znają go już na pamięć i nadal chętnie słuchają, kiedy akurat nie mam czasu im poczytać. 


Dla jasności – nie trzeba być Klarą, aby pokochać te książki! Polecamy je wszystkim dzieciom i rodzicom z wyobraźnią, gdyż rodzeństwo ma same zwariowane pomysły, które nie koniecznie są godne naśladowania. Niestety właśnie takie przygody (rodem z Pippi) najbardziej podobają się moim dzieciom. Bohaterowie np. obcinają kotu wąsy, robią konkurs kto zje więcej jabłek a potem siedzą na toalecie, kąpią papugę albo przyklejają kocyk do konia! No jednym słowem rodzice mają z nimi prawdziwe urwanie głowy!


  Te książki uwielbiamy za:
          Śmieszne ilustracje
  Zabawne powiedzonka
  Szalone pomysły Klary
    Historie, które są pretekstem do rozmowy o konsekwencjach złego zachowania
   Przygody ze zwierzętami
Zajrzyjmy do środka:)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen